weights-646517_1280Trening nóg nie jest sprawą bardzo prostą i oczywistą, dlatego wymaga odpowiedniego podejścia i minimum wiedzy dotyczącej rodzaju i sposobu wykonywania ćwiczeń. Niewłaściwy trening prowadzi to zaprzestania rozrostu mięśni nóg. Przyczyniać się to tego może wiele rzeczy np. zbyt mała objętość treningowa, zbyt rzadkie i za krótkie treningi, brak ćwiczeń z wykorzystaniem wolnych ciężarów, niewiedza dotycząca budowy anatomicznej mięśni łydek oraz ud, niewłaściwa technika wykonywania ćwiczeń, bardzo często nie zdajemy sobie sprawę z tego jak wielkie znaczenia dla budowy i funkcjonowania mięśni ma ich potreningowa regeneracja. Najlepszy, najefektywniejszy i najbezpieczniejszy dla naszych nóg trening to taki, który wykonywany jest optymalnie dwa razy w tygodniu, łydki i uda ćwiczone są razem ( bez rozbijania na osobne treningi), ćwiczenia na nogi muszą być wykonywane zanim przystąpimy do rzeźbienia mięśni brzucha, organizm musi otrzymywać codziennie niezbędną dla jego funkcjonowania dawkę snu oraz odpowiednią ilość kalorii bez której nie da się budować masy mięśniowej.

Polecamy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *