abdominal-998836_1920Brzuch to jedna z tych partii ciała z których najtrudniej jest nam spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Dlatego wymaga to od nas konsekwencji i nie małego poświęcenia. Tu warto obalić jeden bardzo popularny mit. Robienie brzuszków wcale nie jest najskuteczniejszym sposobem na spalenie nadmiaru tłuszczyku z tej partii ciała. Jednym ze skutecznych ćwiczeń na pewno okaże się leżenie na plecach ze złączonymi podeszwami stóp leżącymi jak najbliżej tułowia, kolana rozchylone zostać powinny na boki. Ręce należy spleść na karku tak, by nasze łokcie znalazły się w jednej linii z uszami. Przez cały czasy wykonywania ćwiczenia plecy koniecznie muszą pozostać proste i w żadnym wypadku w jakimkolwiek momencie wykonywania wszystkich serii nie powinny zostać oderwane od ziemi – ćwiczenie będzie nieskuteczne, a my przysporzymy sobie niepotrzebnego bólu pleców. Napinamy najbardziej jak się da mięśnie brzucha i biorąc wdech unosimy o kilkanaście centymetrów naszą klatkę piersiową po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Najlepiej by w jednej serii zawartych było 10 powtórzeń.

Polecamy

One comment on “Jak spalić tłuszcz z brzucha
  1. Hania pisze:

    Mi na początku było bardzo trudno rozpocząć odchudzanie, pomogły mi plany potreningu.pl – http://potreningu.pl/plan , dzięki którym w pół roku schudłam już 13kg!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *